- Ljudski ples in matematične sledi – kaj imajo skupnega (N. M. Puhan, A. S. Beganović, L. Novak), glej str. 161
- Videokonferenčno obarvan športni dan treh šol v posodobljeni različici (R. Pavli, N. M. Puhan), glej str. 258
- Po sledeh primera uporabe interaktivne table pri pouku ŠVZ v prvem triletju OŠ (G. Sotošek, A. B. Muhič), glej str. 367
- Izvedba tekmovanja pri ŠVZ z uporabo IKT (S. Petrič), glej str. 374
- Stopimo korak naprej – mobilna tehniologija prinaša nove možnosti pri poučevanju ŠVZ (J. P. Davidovski), glej str. 490
- Pregled uporabe spletne kamere in programa za zamik predvajanja pri pouku ŠVZ (D. Štuhec Tivadar), glej str. 527
- Uporaba IKT v vrhunskam športu (B. Zrinski), glej str. 738
- Z angleščino od linearne funkcije do maratona (M. G. Pihler, Ž Gabrijelčič), glej str. 440
Povezava do zbornika je tukaj.
(Skupno 3 obiskov, današnjih obiskov 1)